Hitachi နှင့် Nissan တို့က မီနီအီးဗီ ဘက်ထရီဖြင့် ဓာတ်လှေကား ၁၅ နာရီ သုံးစွဲ


14 April, 2023

Hitachi နှင့် Nissan တို့က မီနီအီးဗီ ဘက်ထရီဖြင့် ဓာတ်လှေကား ၁၅ နာရီ သုံးစွဲ

TO GET INSTANT UPDATE 
Join Telegram Channel
https://t.me/Guid4U


အသစ်တီထွင်ထားတဲ့ adapter ကြားခံ သုံးပြီး မီနီအီးဗီ ဘက်ထရီဖြင့် အဆောက်အဦတစ်ခုမှ ဓာတ်လှေကားကို အတက်အဆင်း သုံးစွဲခဲ့ကြပါတယ်။
လျှပ်စစ်ကား ဘက်ထရီက အဆောက်အဦများအတွက် အရေးပေါ် လျှပ်စစ်ဓာတ်အား လိုအပ်မှုကို ဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။
.
Hitachi နှင့် Nissan Motor တို့သည် မကြာသေးမီက စမ်းသပ်မှုတစ်ခု ပြုခဲ့ရာ၌ ဓာတ်လှေကား တစ်စီးအား လျှပ်စစ်မီနီကား ဘက်ထရီဖြင့်  ဆက်တိုက် ၁၅ နာရီနီးပါး အသုံးပြုခဲ့ကြပါတယ်။
.
အရေးပေါ်အခြေအနေတွင် လျှပ်စစ်ကားများကို ပါဝါအရင်းအမြစ်အဖြစ် မည်သို့အသုံးပြုနိုင်ကြောင်း သရုပ်ပြခဲ့ကြပါတယ်။
 .
အဆိုပါစမ်းသပ်မှုတွင် သုံးစွဲခဲ့တဲ့ Nissan Sakura EV တွင် ၂၀ ကီလိုဝပ်နာရီ ဘက်ထရီ တစ်လုံး  တပ်ဆင်ထားပါတယ်။ အထူးကြားခံစနစ် adapter ခံပြီး ၎င်းဘက်ထရီဖြင့် ၆ ထပ်တိုက် အဆောက်အဦတစ်ခုကို လျှပ်စစ်ဓာတ်အား ပေးထားပါတယ်။ ၎င်းကြားခံစနစ် adapter ကို Hitachi Building Systems က တီထွင်ဖန်တီးပေးထားပါတယ်။ 
၎င်း ၆ ထပ်တိုက် အဆောက်အဦ၏ ဓာတ်လှေကားသည်  ကားဘက်ထရီအား ၁၀ ရာခိုင်နှုန်းသာ ကျန်တော့သည်အထိ မရောက်ခင်မှာ အတက်အဆင်း ၄၁၆ ကြိမ်တိုင်တိုင် ရွေ့လျားနိုင်ခဲ့ပါတယ်။ 
ကားဘက်ထရီဖြင့် ပြင်ပကို ဓာတ်အားပေးတဲ့အခါ လက်ကျန် ၁၀% ဟာ မိုင်ကုန် ဖြစ်ပါတယ်။
Hitachi က အဆိုပါ adapter ကို ယခုနှစ်မှ စတင်ရောင်းချရန် ရည်မှန်းထားပါတယ်။
ဓာတ်အားပြတ်တောက်မှုနှင့် အခြားအရေးပေါ်အခြေအနေများအတွင်း လျှပ်စစ်မီးအတွက် လျှပ်စစ်ကားဘက်ထရီ အသုံးပြုလိုတဲ့ ကုမ္ပဏီများနှင့် စည်ပင်သာယာရေး အာဏာပိုင်များထံ ရောင်းချဖို့ ရည်မှန်းထားပါတယ်။
 .
 
ကမ္ဘာ့ဈေးကွက်ရဲ့ "အရာတိုင်းအတွက် မော်တော်ယာဉ်" vehicle-to-everything (V2X) နည်းပညာမှာ အီးဗီတွေကို အဆောက်အဦးတွေကို လျှပ်စစ်ဓာတ်အားပေးဖို့ သုံးစွဲတာလည်း ပါဝင်ပြီး ဈေးကွက်အရွယ်အစားက ၂၀၂၈ မှာ ၂၀၂၂ ထက် ၇.၅ ဆ ပိုမိုကြီးထွားသွားမှာဖြစ်ပြီး ကန်ဒေါ်လာ ၁၉.၅ ဘီလီယံအထိ ရောက်ရှိသွားလိမ့်လို့ တိုကျိုအခြေစိုက် Research Station က ကြိုတင်ခန့်မှန်းထားပါတယ်။
Source nikkei asia 

TO GET INSTANT UPDATE 
Join Telegram Channel
https://t.me/Guid4U

 

Energy News Read 297 times